Video Panas Emma Stone Masih Selamat

6:29 AM
Kim Kardashian dan Paris Hilton antara selebriti Hollywood yang sinonim dengan kisah skandal video aksi panas. Kalau tidak tentang video mereka tersebar, pastinya tentang mereka jual video aksi panas sendiri.

Tapi nampaknya bukan Kim Kardashian dan Paris Hilton saja yang ada video. Kerana dalam diam, seorang lagi selebriti, Emma Stone juga didakwa memilikinya. Video tersebut dipercayai dirakamkan ketika dia masih belum popular lagi.

"Itu memang video dia. Mungkin pada ketika itu dia masih lagi muda dan tidak memikirkan apa yang tidak dikecapinya ketika ini.

"Sekurang-kurangnya video itu masih lagi belum tersebar setakat ini dan masih berada dalam tangan individu yang melakukan seks dengannya itu", kata salah seorang sumber kepada RadarOnline

Bagaimanapun, tiada jaminan bahawa video itu tidak akan tersebar dan mungkin juga harga rakaman video itu akan melonjak naik berdasarkan populariti Emma Stone ketika ini.

Selain itu, sumber yang juga merupakan kawan baik pelakon yang pernah membintangi filem The Amazing Spiderman itu juga memberitahu, jika video itu tersebar sudah pasti Stone akan bertindak menghentikan penyebaran.

"Dia sememangnya sudah gembira dan bangga dengan apa yang dikecapinya ketika ini.

"Dia bukan lah jenis yang menjual maruah seperti Kim Kardashian dan Paris Hilton yang popular hanya kerena menjual video sendiri," kata sumber itu lagi.

Powered by Blogger.