(GAMBAR) Tahniah! Nora Selamat Melahirkan Baby Perempuan Dan Sekaligus Menang AIM 19

3:44 AM
Belum terlambat rasanya untuk mengucapkan tahniah buat penyanyi senior, Nora di atas kemenangannya di dalam Anugerah Industri Muzik Malaysia 19 (AIM 19) menerusi kategori 2 kategori iaitu Rakaman Album Terbaik untuk album Doa dan Lagu Nasyid Terbaik (Doa).

Kemenangan Nora di dalam kategori ini sangat menarik kerana ia membuktikan bahawa konsep muzik yang lebih Islamik, kerohanian serta ketuhanan pun boleh dibawakan oleh penyanyi yang pada asasnya datang daripada genre muzik yang sekular.

Malah, penghasilan album Doa juga sangat menepati kehendak kebanyakan pendengar muzik yang lebih gemarkan lagu-lagu Islamik, kerohanian serta ketuhanan dalam bentuk yang lebih segar dan relevan dengan perkembangan muzik semasa dan bukannya konservatif sepertimana lagu-lagu nasyid yang tipikal.

Dalam waktu yang sama, ia turut membuktikan bahawa penyanyi senior seperti, selain Noraniza Idris dan Jamal Abdillah juga masih mampu memberikan kejutan di dalam industri muzik tempatan dengan karya-karya lagu yang bermutu atau corak nyanyian yang tiada taranya.

Dan siapa sangka, sehari sebelum AIM 19 berlangsung, Nora dan suaminya, komposer Johan Nawawi telah dikurniakan cahayamata keempat. Seorang puteri, cahayamata keempat mereka itu diberikan nama yang cukup indah iaitu Putri Nur Fatihah.

Kelahiran Putri Nir Fatihah juga turut melengkapkan bilangan zuriat Nora Dan Johan. Sebelum ini, mereka dikurniakan 3 cahamayata iaitu Syakir Iman (lelaki), Syakir Alif (lelaki) dan Putri Nur Dahlia (perempuan). Kini, lengkaplah cahayamata mereka dengan sepasang anak lelaki dan sepasang anak perempuan.

Tahniah sekali Nora. Kami percaya, itulah dinamakan rezeki anak.

Jom tengok Maharaja Lawak Mega 2012

Powered by Blogger.